Fotografia targowa – Lipskie Targi Książki 2017

Messefotografie

Fotografia eventowa

Fotografia targowa – Lipskie Targi Książki 2017  to jedno z najważniejszych wydarzeń w europejskim świecie wydawniczym. Miałam okazję uczestniczyć i fotografować Lipskie Targi Książki w 2017 roku. Rokrocznie na tej imprezie wystawia się kilkanaście tysięcy wystawców a odwiedzających można liczyć w dziesiątkach tysięcy. Poza Targami Książki w tym samym czasie odbywają się targi MANGA-COMIC-CONVENTION. Relacja z tychże targów odbędzie się w innym poście. Zapraszam do obejrzenia relacji.

Fotografia eventowa uwieczniająca np. konferencje, bankiety, targi, szkolenia oraz imprezy integracyjne, dla firm oraz korporacji. Event może odbijać się szerokim echem dla firmy jeszcze długo po jego zakończeniu. Dokumentacja zdjęciowa jest bardzo istotna z punktu widzenia promocji firmy, jej siłę można wykorzystać na stronie internetowej firmy czy w taki istotnych narzędziach promocyjnych jak social media.

Dobry fotograf targowy jest reportażystą, potrafi uchwycić to co najbardziej wartościowe i najkorzystniejsze dla jego zleceniodawcy. Wie jak ośmielić gości, by ci nie byli onieśmieleni obecnością obiektywu, jak również posiada doświadczenie i wiedzę jak niezauważenie uchwycić prawdziwe emocje towarzyszące danemu wydarzeniu.

Fotograf na event

Fotografowie bardzo często wchodzą w skład firm wystawiającym się na targach krajowych lub zagranicznych z wielu powodów. Oto kilka z nich:

  1. Reklama i marketing – Fotografowie mogą pomóc w zrobieniu dobrych jakościowo zdjęć produktów firmy, stoiska, katalogów oraz innych materiałów reklamowych. Te zdjęcia mogą być wykorzystane na stronie internetowej firmy, w materiałach drukowanych, prezentacjach i innych narzędziach marketingowych.

  2. Pamiątki i dokumentacja – Fotografie są ważnym narzędziem do dokumentowania obecności firmy na targach, w tym stoisk, wystaw i wydarzeń. Mogą także stanowić cenną pamiątkę dla pracowników i gości firmy.

  3. Śledzenie konkurencji – Fotografowie mogą być zatrudniani do robienia zdjęć stoisk konkurencyjnych firm, co pozwala na analizowanie i porównywanie oferowanych produktów, usług i działań marketingowych – także tych podczas targów.

  4. Kreowanie wizerunku – Zdjęcia z targów mogą być wykorzystane w celu budowania wizerunku firmy i prezentowania jej jako innowacyjnej, kreatywnej oraz wartościowej.

W skrócie, fotografowie są ważnymi członkami zespołu wystawienniczego na targach krajowych lub zagranicznych, ponieważ pomagają firmom zareklamować się, dokumentować swoją obecność, śledzić konkurencję, budować wizerunek oraz pozyskiwać nowych pracowników.

Kontakt